مقالات و آزمون های برتر سال

دانلود بهترین منابع آزمون های استخدامی و کنکوری و مقالات آموزشی و علمی

مقالات و آزمون های برتر سال

دانلود بهترین منابع آزمون های استخدامی و کنکوری و مقالات آموزشی و علمی

دانلود بهترین مقالات علمی و آموزشی و بهترین نمونه سوالات آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های دولتی و خصوصی به همراه منابع ازمون همچنین بهترین نونه سوالات کنکورهای سراسری :اردانی، فنی و حرفه ای، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با پاسخ تشریحی به همراه جزوات مربوطه
filesell

دانلود نمونه سوالات استخدامي
 

دانلود کتاب و جزوات دانشگاهي
 

نمونه سوالات و جزوات راهنمايان تور گردشگري
 

نمونه سوالات و جزوات پزشکي و پرستاري
 

نمونه سوالات و جزوات رشته هاي فني مهندسي
 

نمونه سوالات و جزوات کنکوري
 

برنامه هاي کاربردي انواع گوشي ها
 

فروشگاه فایل
کلمات کلیدی

دوره آچار فرانسه بازاریابی اینترنتی

تکنیک­های مربوط به بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد

استراتژی و برنامه­ ریزی در بازاریابی اینترنتی

آموزش کامل دوره بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد

پاورپوینت کاربرد انرژی هسته ای در صنایع غذایی

پاورپوینت تأثیرات تشعشعات هسته ای بر بهداشت محیط و سلامت

دانلود پاورپوینت کاربرد انرژی هسته ای در کشاورزی و دامپروری

دانلود پاورپوینت کاربرد انرژی هسته ای در پزشکی

دانلود پاورپوینت کاربرد انرژی هسته ای در صنعت

دانلود حل مسائل ریاضیات مهندسی پیشرفته دنیس زیل و وارن رایت

حل مسائل ریاضیات مهندسی پیشرفته اروین کرویت سیگ به زبان انگلیسی

حل مسائل ریاضیات مهندسی مدرن و پیشرفته گلین جیمز

دانلود رایگان جزوه ریاضی مهندسی پیشرفته

دانلود جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته پروفسور جلیل راشد - دانشگاه تهران

دانلود جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد

دانلود جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته دکتر فرامرز طلعتی دانشگاه تبریز

دانلود کامل حل المسائل کتاب مقاومت مصالح بیر جانسون ویرایش 6

دانلود حل تمرین مقاومت مصالح بیر جانسون ویرایش هفتم

دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل استنلی جی فارلو (Farlow)

نمونه سوالات روانشناسی صنعتی و سازمانی - google

دانلود نمونه سوال درس روانشناسی سازمانی رشته پیام نور

نمونه مصاحبه بالینی تکمیل شده - google

فایل word نمونه مصاحبه بالینی افسردگی

دانلود چند نمونه تکمیل شده از مصاحبه بالینی - مصاحبه بالینی

آموزش مصاحبه بالینی - تشخیصی در روانشناسی

پرسشنامه ی نگرانی PSWQ مییر+ میلر+ متزگر و بورکووک

دانلود پرسشنامه سلامت عمومی GHQ گلدبرگ و میلر

دانلود پاور پوینت پرسش نامه امید به زندگی میلر

دانلود راهنمای مقیاس صمیمیت اجتماعی میلر(MSIS)

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹ ب.ظ

کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی

کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی

ما در بازاریابی اینترنتی باید بتوانیم مشتری خودمان را پیدا کنیم. با محتواهای مناسب و ارزشمند، او را به سمت خودمان جذب کنیم. کم‌کم اعتمادش را جلب کنیم و بعد به او بفروشیم؛

و در آخر طوری عمل کنیم که مشتری ما، تبدیل به مُبلّغ ما شود.

بازاریابی اینترنتی چی هست؟

اسم‌های مختلفی داره: بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی مدرن، بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی جاذبه‌ای، بازاریابی درونی یا درونگرا و … ولی اصلش یک چیزه.

ما در روش‌های بازاریابی سنتی، با ایجاد وقفه در کار مخاطب، محصولمان را به او معرفی می‌کنیم. مثلاً شما در حال تماشای یک فیلم سینمایی هستید که یک‌دفعه فیلم قطع می‌شود و تبلیغات نمایش داده می‌شوند. طبیعتاً خیلی دوست‌داشتنی نخواهد بود.

 
برای دانلود کلیک کنید

ولی در روش‌های نوین بازاریابی، اگر خوب عمل کنیم، اصلاً مزاحم مخاطب‌ها نمی‌شویم. بلکه سعی می‌کنیم آن‌ها را به سمت خودمان جذب کنیم. به همین دلیل به آن بازاریابی جاذبه‌ای هم می‌گویند.

بعدازاینکه مخاطب را با چیزهای جذاب و دوست‌داشتنی به سمت خودمان جذب کردیم، کم‌کم ارتباطمان را با او بیشتر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا او را به جمع مشتریانمان اضافه کنیم.

خلاصه‌ی بازاریابی اینترنتی همین است که گفتم. ولی برای درست عمل کردن، نیاز به فکر و برنامه‌ریزی خوبی دارد.

پس … کارهایی که باید انجام بدیم:

  1. باید همیشه در حال شناخت بهتر مخاطبان، مشتریان و نیازهایشان باشیم.
  2. برنامه‌ریزی می‌کنیم که چه‌کاری را برای چه کسانی، چه زمانی، چطور و توسط کدام رسانه انجام دهیم.
  3. برای همه رسانه‌هایمان (سایت، رسانه‌های اجتماعی و …) و بر اساس نیاز مخاطبانمان، مطلب (محتوا) تولید می­کنیم.
  4. باید مخاطب را به سمت محتواهای خوبمان بکشیم و او را به دیدن و استفاده از آن‌ها ترغیب کنیم.
  5. در بازاریابی اینترنتی باید کاری کنیم که مخاطب­ها به ما اعتماد کنند و ما را دوست داشته باشند.
  6. کم‌کم مخاطبان را هرچه بیشتر با خودمان و محصولاتمان درگیر می‌کنیم.
  7. کم‌کم محصولات یا خدماتمان را به آن‌ها عرضه می­کنیم.
  8. ارزیابی می‌کنیم که کجاها بهتر و یا ضعیف‌تر عمل کرده‌ایم و بعد روش کارمان را به‌صورت مداوم اصلاح می‌کنیم.

بنابراین، در این کتاب ، در مورد این مطالب صحبت خواهیم کرد:

  1. شناخت خودمان، محصولاتمان، رقبا و مخاطبانمان
  2. استراتژی و برنامه­ ریزی
  3. تکنیک­های مربوط به بازاریابی اینترنتی
  4. روش­های استفاده از ابزارهای مختلف در بازاریابی اینترنتی

برای دانلود کلیک کنید

دوره آچار فرانسه بازاریابی اینترنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی